Frosseri på hög nivå.

Jag sitter just nu här och skriver listor på vilka sorters julgodis jag skall göra i år och vad som behöver inhandlas för att kunna tillverka dessa :)
 
Jag tänkte att jag länkar till recepten ifall att nån av er oxå kommer vara gottesugna även denna jul ;)
 
Det blir alltid så att vissa recept hänger med i många år för mig medans jag samtidigt försöker prova några nya sorter och är dem tillräckligt goda får dem återkomma :)
 
I år blir det iaf:
Saffransfudge
Snickers
Turkisk peppar kola
 
Tror faktiskt att jag skippar knäcken i år, Det börjar man vara ganska så less på. Sen blir det kanske fler sorter om andan faller på.. Kanske Rockyroad-fudge eller polkagristryffel.
 
På Bakverkssidan blir det
Skurna Pepparkakor
Mjuk Pepparkaka
Polkacookies
Världens godaste lussebullar Oklart om dessa verkligen är världens godaste då jag aldrig provat receptet men dem sägs ska vara det och då måste man ju prova.. Återkommer med resultatet :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0