Sommarbilder

Jag är en usel blogare, I admit it.
 
Instagram och Fejjan används lite mer flitigt men nu har jag en stund över. Eller rättare sagt.. Jag har inget att göra.
Emil är i Happis på deras Cruising/Bilträff så Jag & Lillgubben är ensamma hemma. Jag jobbar i helgen och smart som jag var har jag sovit på soffan mellan 19-20.30 så ja får väl se när ja somnar ikväll.. inatt :)
 
Här kommer lite bilder iaf, Endel redan upplagda på Insta.
 
Här är Lincolnen på midsommar just innan vi åkte mot Överkalix på Midsummer Meet, Bästa midsommarn på länge och jävligt roligt hade vi ! :) Så himla kul att träffa alla vänner och bekanta där som man inte sett på 100 år ! 
 
Andra pussbilden genom våra 6 år ;D
 
Och här bor vi !
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0