Måndag

Hej !
 
Idag är en sånhär dag när det är grönare gräs på precis alla andra ställen än där jag är.. Jag vill ha ett annat jobb, en annan bil, ett annat hus, bo någon annanstans. Inget är liksom bra nog trots att jag i det stora hela är rätt så nöjd.
 
Nåja, Det brukar gå över.
 
Jag kan ju berätta om helgen.. Vi har varit i Luleå Fredag- Söndag och haft det bra. Vi anlände till Luleå med en stor överaskning till Mamma & Mattias. Emil har nämligen köpt deras gamla bil, En Chrysler Newport Newyorker från 1956. Dem har saknat den väldigt mycket sen dem sålde den så när vi kom körandes in på gården blev dem minst sagt förvånade och väldigt glada att den var tillbaka i familjen ;) Vi for ut och åkte i den lite på stan och en sväng förbi Emmeli & Conny som flyttat till en ny lägenhet.
 
På Lördag morgon åkte vi in till stan för att gå på den där matmarknaden, Jag köpte någon fransk mat som smakade skit och hamnade i soptunnan, Engelsk fudge som var svinäcklig och ja.. Inget mer som tur var :D Efter staden var det äntligen tatueringsdags för oss ! Emil tatuerade in ett tändstift på underarmen och jag ett ankare på fotleden.. Jag är väldigt nöjd med det men jag kommer nog aldrig mer att tatuera mig över fotknölen !!
 
Restaurangbesök på kvällen men vart inte vidare imponerad över maten, Film på kvällen som var desto bättre - En oväntad vänskap som jag kan rekomendera :)
 
På Söndag var det storhandling och familjemiddag som stod på schemat innan vi åkte hemåt. Det var min helg och här kommer först bild på Emils nya bil samt på min nya tatuering :)
 
 
 
 


Kommentarer
Åsa

Tack för dina fina ord <3

2013-09-09 @ 20:36:42
URL: http://satterpunktochgarvidare.blogg.se
Åsa

Snygg tattoo! Ska och göra en imorrn, hade ju fått bokat 25:e oktober men nån avbokade så fick komma redan imorrn :)

2013-09-10 @ 20:08:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0