Onsdag

Hej !
 
Här är det fullt upp som ensamstående, arbetande hundmamma mitt uppe i renoveringen ;)
 
Hehe nej men jag försöker att få så mycket som möjligt gjort innan jag börjar jobba på dagarna för imorgon medans jag är på jobbet kommer Mamma, Mattias, Markus och Emmeli hit och så börjar dem tapetsera osv medans jag ännu jobbar så då vill jag ju att allt ska vara klart för dem att sätta igång... Just nu håller jag på och våtdammtorkar hela jävla väggarna från golv till tak för att bli av med slipdamm - Något drygt göra kan jag tala om.
 
Imorgon kommer för övrigt mitt nya underbart fina skåp hem.. Jag har köpt ett Rokokoskåp från 1800talet men jag har ingen bild på det så ni får se sen :)
 
Men nu får pausen vara slut och jag ska återgå till torkandet ! Jag måste hinna dammsuga och skura där inne oxå, Laga lunch, Motionera oden, Duscha och fara och lämna lillgossen till svärmor innan jag börjar jobba kl 14.30
 
 
På återseende.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0