Detox

Idag ska jag åka in till stan och köpa en Methoddraine Detox kur. Det går ut på att man ska ta dessa tabletter och dricka rikligt med vätska till i 20 dagar för att rensa ut slaggprodukter och skit som samlats i kroppen. Förhoppningsvis hjälper det mig att bli av med mitt sjuka sockerberoende.

Givetvis ska jag även äta nyttigare medans jag går på kuren och försöka dra ner lite på kaffe och välja te istället, inte dricka dess mer alkohol och såklart hålla mig från socker.



Såhär beskrivs produkten:
Renar hela kroppen inifrån på 20 dagar. Under denna period ges varje enskild ört tid att verka och ge full effekt.
Aktiverar kroppens renande funktioner.

Består av 10 örter + Grönt Te.

Ingredienser:
Örtextrakt (81,74%): tamarind (Tamarindus indica - 38%), grönt te blad (camelia sinensis - 9,2%), kronärtskocka blad (cynara scolymus - 7,6%), björk blad (Betula alba - 7,6%), älgört (spiraea ulmaria - 3,8%), maskros rot (Taraxacum officinale - 3,8%), fänkål frö (Foeniculum vulgare - 3,8%), blåstång (Fucus vescilosus - 3,8%), kardborre rot (Arctium lappa - 1,9%). Maltodextrin. Tabletthjälpmedel: Mikrokristallinisk cellulosa, stärkelse, talk, magnesiumstearat, kiseldioxid. Överdrag: hydroxypropylmetylcellulosa, hydroxypropylcellulosa. Inget socker tillsatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0