Mjaoo

Goddagens !

Nu sitter jag och tar min obligatoriska slappnaavefterjobbetstund.. Varje dag när jag har jobbat längre så sätter jag mig alltid vid datorn med typ en kopp kaffe innan jag river igång med några hushållssysslor eller att laga middag och det är skööönt :) Nu måste jag dock snart sluta med det och bege mig mot köket, Idag blir det Pastagratäng nomnom :)

Sen måste jag dammsuga IGEN.. Helt sjukt vad det dras in sand och grus trots att jag torkar av Oden ute på balkongen !... Och på tal om det så skulle Emil bygga en grind idag på jobbet så vi kan ha dörren öppen så Oden kan gå in och ut som han vill i sommar utan att man själv måste vara där ute så det blir ju bra :)


Nej nu är mitt kaffe slut och jag har inga ursäkter kvar för att inte sätta igång å göra nån nytta :D




Kommentarer
Åsa

haha näää klart de aldrig är pinsamt ;)



har bestämt mig nu att om ja int ska upp till lule i helgen då jävlar blir de suring! så ja hinn före isåfall hähähää ;)

2011-03-22 @ 17:57:07
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0