Maat

Jag har ju blivit jättedålig på senaste att lägga in recept... Eller ja jag har varit dålig på att överhuvudtaget laga nån mer spännande mat än typ det enklaste jag kan komma på haha.. Har inte alls haft nån inspiration. Har ju varit så mycket med allt annat också på senaste.

Men här kommer gårdagens middag. Jag åt Tonfisksallad och Emil han åt baconlindade hotdogs med pommes.


Det vita där brevid är en klick creme fraiche, sambal oelek och kryddor som jag sedan rörde ihop till en dressing.




Till brunch idag blev det såklart Amerikanska Pannkakor :)
På mina hade jag sirap och kanel, Muums !



Kommentarer
Elin

Är de gott med Amerikanska plättar med sirap å kanel? :)

2010-09-17 @ 09:55:03
URL: http://simonseliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0