Enkel & Snabb Smörgåstårta - Recept

Här är vad jag åt till middag i Tordags. En supersnabb och enkel Smörgåstårta som faller mig helt i smaken. Jag gillar nämligen inte vanliga smörgåstårtor så mycket för att dom är.. Föör mycket helt enkelt. För mastiga och klabbiga, för mycket majonäs och oftast alltid nåt äckligt i fyllningen som frukt, ägg och torkade ostskivor på kanterna haha :D

Nej nu ska jag inte vara sån, Smörgåstårta kan vara riktigt gott men jag tycker bäst om dem som känns fräscha & lätta.

Här är ett sånt exempel:



2 skivor polarbröd
1 burk tonfisk
Creme fraiche ev lite grädde
Lite kaviar
Finhackad lök
Pressad citron
Kryddor
Chilisås

Och vad man nu mer gillar.

På toppen har jag räkor och runtomkring babyspenat :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0