Food-Orgie

Jag tror inte jag är ensam om att ha bristande fantasi när det gäller vad man ska äta varenda dag ? Vi har börjat göra vecko-matlistor nu så man vet vad man behöver handla hem, så man kan förbereda dagen innan och så man slipper börja fundera på det 17.30 när man håller på att svälta ihjäl.

Jag brukar oftast planera in sånt som går fort på vardagarna och sen lite speciellare mat under helgen.

Här kommer några förslag :)


Pepparstek med klyftpottis och egen grönpepparsås.


Vitlöks lax med ris & harricot vertes


Kasslergratäng med ostsås, broccoli och ris.


Stark räk och grönsaksröra med ris



Kommentarer
Emma

Jag blev lite inspirerad att göra den där kasslergratängen till middag idag.

Vart kanongott!

Hade i lite vitlök i ostsåsen med.

2010-02-20 @ 13:17:39
URL: http://www.nogg.se/bumblebee


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0