Julstök

Här fortsätter julstöket.. Jag har nyss gjort klart smeten till jul-köttbullarna och när den svällt färdigt i kylen ska jag börja rulla dem och frysa in så är dem färdiga att bara ta upp & steka på julafton. Receptet på världens godaste köttbullar hittar ni här




Fick med mig en hel del saker från Mormor så dem har jag diskat och det som var av tyg har åkt i tvätten. Sen är det ju snart dags att börja med dagens middag oxå så man kan väl inte direkt påstå att jag går sysslolös ! Jag ska laga tagliatelle med en pastasås idag :)

Granen började jag klä igår men det tog sån tid när man var tvungen att knyta fast trådarna i alla nya pumlor så det är inte heller helt klart.. Dessutom ska jag hinna göra en Laxcheescake, Fikonmarmelad och Lingonparfait till julbordet och då jobbar jag i veckan oxå... Ja fytusan, Får hoppas jag hinner med allt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0