Fightas med köket

Nu är jag i fullt sjå med att brottas med köket, Tar en liten paus nu så får vi se hur mycket jag ids göra sen.

Har nyss rengjort fläkten, En såndär grej jag alltid skjuter liiite för länge på.

Och även tagit kökslådorna dvs;

- Tömt lådorna en i taget och dammsugit ur samt torkat "lådinsatserna" nivet dem i plast med alla små fack man har besticken osv i. Sedan lyfte jag ur dem oxå och dammsög där under. Det hade inte hunnit bli så skräpigt där men det ska det ju inte hinna bli heller :) Äckligt med såna som bara gör sånt på tex en flyttstädnig. Huuuh

Bara resten av alla skåp kvar då ;) Haha nej gud det ids jag aldrig, Dessutom tror jag inte det behövs. Så smutsigt blir det ju inte där man bara har tallrikar och glas. Däremot måste jag ta alla skåp vi har mat och sånt i för där har jag sett att det verkligen behövs.

Faktiskt blev jag jätteinspirerad nu att ta tag i att äntligen göra våra skafferier och skåp lite finare genom att lägga in hyllpapp och kantband. Jag har faktiskt 2 fina papper hemma från Lagerhaus som jag köpt hem i det syftet. Ett 70talsmönstrat brun/grön-blommigt och ett rosa/vitprickigt. Några kantband har jag tyvärr inte =/

Såhär fint kan det bli med lite papper och band :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0