Latmasken

Äh vafan.. Här kan jag ju inte sitta bort hela dagen. Har sovit oxå och det var faaan behövligt.. Har inte kunnat tänka klart varken igår eller idag för att jag varit så sjukt o-utvilad !

Jag ska börja med att dammsuga och sen hoppa i duschen, göra en köttfärslimpesmet och om jag hinner/ids gå till affärn och köpa potatis. Om inte så köper Emil det påväg hem från jobbet.

Jag ska göra köttfärslimpan på älgfärs så jag måste ha i massor av gojs i så den inte blir torr. Fy för torr färs !


Nä.. Göra nåt vettigt var det.
Här får ni lite matinspiration ;)


Grillad fläskfilé och färska champinjoner med klyftpottis & bea.


Plättar




Surströmming

Kakor har jag oxå bakat.. Enligt Leilas recept men det var då faan ett dåligt recept så det delar jag inte med mig av och bakar aldrig igen. Dem smakade inte alls som cookies ska och smeten var alldeles för lös !



Kommentarer
Clinen

Grillmenyn och kakorna såg ju alldeles gudomliga ut! Mmm, nu blev jag sugen :P



Jag har lagt ut en inlägg som besvarar din fråga angående min röda kökspall. =)

2010-08-10 @ 16:24:55
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0