Nyklippt

Yes, Då var man nyklippt oxå.. Ringde hit Mamma så hon fick göra det åt mig. Eftersom jag har tandläkare denna månad kände jag inte att Frisören var en så välkommen extra utgift. Håret vart ju inte supersnyggt men jag har det ju ändå uppsatt hela dagarna när jag jobbar så vem bryr sig ?

Ska även färga underhåret mörkbrunt och lägga fler blonda slingor i resten när tid finns så har jag hela håret uppfräschat :) Topparna vart ju såklart mycket bättre nu efter klippningen så det är skönt :)

Efter klippningen vispade jag ihop lite maränger, Vart vanliga utan smaksättning bara som ligger i ugnen nu :)




Vad ska man göra resten av dagen då ?  Jag tror att jag ska se om det är någon film på tv eller om jag kommer på någon bra att ladda ner.. Ser nu oxå att det är middagsdags redan ! Men vad fan ska jag äta ?

Kanske potatiskroketter och beasås.. Hammisarna är slut ! :D


Min portion

Och Emils, Vilken ser godast ut :D ?



Kommentarer
Mikaela

din hahah :D den andra påminner om hur min sambo äter

2010-04-11 @ 13:32:15
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0