HOJJJJAA

Vill ni veta nåt jääävligt äckligt ? Jävligt jävligt äckligt ? Ja det vill ni

Jag skulle ju som sagt nyss äta soppa, Och det gjorde jag.. Jag åt flera tuggor åsen såg jag.. En liten liten fluga flyta runt på skeden, Fyfan tänkte jag å trodde de var en blomfluga som drunknat dit.

Men sen !! När jag började kolla runt i soppan var det insekter överallt ! Typ 20 insekter flöt runt i min soppa.. Döda visserligen men jävligt äckliga ändå. Mest troligt kom dom från broccolin eftersom de fanns insekter kvar i grytan vi kokat den oxå. Så tack kära äckelpäckel för att jag aldrig mer kan äta broccoli och tack för att jag har en flugfarm i min mage nu.




Såhär såg dem ut, Små gröna med svarta ben.. Precis som en bladlus.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0