Såja

Nu är man hemkommen från skolan där man så vanligt inte hade ett skit att göra.. De är så irriterande såhär i slutet på året att lärarna bara försöker hålla kvar en fast dom vet lika väl som vi att det finns verkligen inget att göra. Lite tidigare fick vi sluta idag iaf så de var skönt. Sen gick vi i stormen till stan och fick skjuss hem sen av Viktor så de var ju snällt.

Nu håller jag såklart på att svälta ihjäl så snart ska jag börja laga mat. Ska göra en ny maträtt idag så jag hoppas det blir gott. Jag är egentligen jävligt less på lax men fårse om dehär kanske smakar lite annorlunda :) Ska nog ringa Amanda så jag har nån att prata med när ja lagar mat :p


image309
Både bilden och receptet hittade jag på bloggen
 Kryddburken.wordpress.com


Kommentarer
Linnea

Ha det bra! =)

2008-05-12 @ 16:11:02
URL: http://mydaytoday.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0