Långtråkig seg dag

Jaa alltså det händer ju inte så mkt idag.. Hittils har jag inte fått mkt gjort. Sovit 2 timmar, Dammsugit, Ätit, Lyssnat musik och snokat runt = Trist.

Jag är jeeetetrött och känner mig för slö för att duscha och jag har ingen aning om vad jag ska laga för middag fast jag funderar och funderar.

Några alternativ är:

Köttbullar me spaggisar eller maggisar
Tonfiskgegga me pasta
Räkgegga på bröd
Spenatsoppa


Jag är egentligen sugen på Köttbullar, potatis å brunsås. Men vi har inge brunsås
Sen är ja sugen på spagetti å köttfärssås men köttfärsen ska jag göra tacopaj av imorn.

Någon som lagt märke till att ja äter mkt Taco ? Tacos, Tacolasagne, Tacopaj. De är för att Emil gillar de.. Kräso :)


Kommentarer
Pernilla

Hejhej!

Mysig blogg du har.

Händer imorgon? :)

2008-06-12 @ 17:43:19
URL: http://typperra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0