Gooottt :)

Har just suttit å kikat runt på Tasteline.se, Typ världens bästa receptsida.. Nästan :)

Satt iaf och försökte få lite ideer om vad jag skulle laga för Middag idag, Kom fram till att jag ska steka tunna skivor gravad lax som jag äter med Färskpotatis och smält smör med Gräslök... Eller skulle man kanske göra en liten blandning av Creme Fraige med Lime och Vitlök :)? Mmm

Sen på tal om Gravat kom jag på igår att jag ska göra gravat kött, Har hittat recept nu och ska göra det så fort tillfälle ges, Fast såklart när jag är med Emil så han oxå får smaska. Till det måste jag köpa något passande kött, Tex innanlår =)
För dem som inte smakat det är det jättesalt kött, Som torkat renkött fast det är mjukt.. Galet gott iaf :)

Gud jag blir så hungrig när jag sitter å tänker :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0