Headache

Ont i huvet som vanligt, Fan va less jag börjar bli. Men antar att jag får skylla mig själv datanörd som jag är. Hoppas det blir Söndag fort så jag får åka till Emil och ha semester från datorn. Å det bästa av allt att få vara med han såklart huhu :)

Nåväl, Jag gjorde den där räkgeggan till Middag och åt på fiberrost, Idag hade jag detta i.

Räkor
1 halv gul lök
1 halv tomat
1 burk creme fraige
salt
citronpeppar

Och nyss har jag suttit å valt vad jag ska ha med för alkohol till rättvik så mamma kan fara å köpa imorn, Jag bestämde mig för blandade cidrar och en vinflaska. Lite omäxling från öl och sprit kan bli trevligt :) Nu ska jag ta en alvedon och sen en kopp the. I övrigt har denna dag varit jäävligt händelselös och tråkig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0