USCH !

Jag var ju som sagt jättetrött så jag tog en kopp Kaffe + Gobulla. Men Halååå hur sjukt jävla äckligt är inte kaffe egentligen.. Jag mår illa. Bleh. För typ ett halvår sen drack jag ju det alltid på morgonen (Kanske hade något med enorm trötthet att göra) Men ändå jag drack det å tyckte det var typ gott eller nåt.. Nu förstår jag inte alls vad jag höll på med å fattar inte heller hur folk kan vara Kaffeomaner..
Jag kan tillåme slå vad om; Att alla som dricker kaffe på fikarasterna gör det endast för att få ta bulla till utan dåligt samvete. Ja så är det  ! :D

Hurtig som jag är cyklade jag till affären å köpte 2 energydrinks.. Jag känner på mig att jag kommer köpa såna rätt ofta nu med tanke på hur himla billiga dom äär ! :D Cykelfärden var dock sjutk jobbig å jag tror inte mitt hjärta återhämtat sig än så jag väntar en stund med drickorna. Nu sitter jag iaf å längtar tills de är dags för kvällsmat.. Jag ska nämligen göra varma mackor... Med kalkon å ost å tomat å cayennepeppar.. Å ojojoj va gott de kommer bli :D


image69
Uuh no thanks, Inte konstigt att folk blir feta.
Nej jag ska faktiskt göra mackor på grovt bröd utan florsocker och choklad :)


Kommentarer
Ilvic*

Mums!

2007-08-02 @ 13:23:06
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Alexzandra

Skojaar du? det där ser fruktansvärt gott ut :-S

2007-08-07 @ 12:23:21
URL: http://alexzandra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0