Tihi

Vad ska man göra ? Jag sitter här å kollar massa recept på skitgoda grejer som jag ska baka. Har ääääntligen hittat ett svenskt recept på frosting, Nivet detdär fina glasyraktiga som är uppe på cupcakes ? :) Även ett svenskt recept på såna har jag hittat.. + Något Julgodis som ser riktigt smarrigt ut.. Rocky Road heter det å är nog nåt amerikanskt de me :)


image162
Rocky Road :)

image163

image164

image165

Cupcakes Cupcakes Cupcakes :)

V
ärsta fina, Inte för att man själv kommer lyckas med sådär fina men ändå de ska bli kul.. Ska köpa strössel på Öb för där vet ja att dom har jättemkt olika sorters motiv-strössel :)

Nu ska jag iaf gå å äta något och sen borde jag verkligen gå å sova för jag får så himla ont i ögonen å huvet av att sitta här. Hela resten av kroppen oxå för den delen.



Kommentarer
Egoina

hon tackar ;)

2007-12-05 @ 23:58:58
URL: http://egoina.blogg.se
Beelzeboss

Svar: Tack. Låt mina läror leva vidare till dina barn (Genom smisk om det behövs! :D).

2007-12-06 @ 00:51:56
URL: http://satan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0