Kärringar på affärer del 3

Del 1
Del 2

Håll i er nu för nu ska ni fan få höra vilka jävla svin det finns där ute alltså !

Jag var på Willys och handlade igår när jag såg en Kärring stå och äta på en frukt på grönsaksavdelningen. Blev irriterad och tänkte att folk fan inte har nån uppfostran alls (Dem har ju ingen provsmakning på willys). Hon stod där och riktigt slafsade med frukten och händerna inne i munnen och så ser jag vad fanskapet gör - Hon tar ut den tuggade mosade frukten ur munnen och lägger tillbaka den i fruktlådan !!!!!!

Jag stirrade henne rakt i ögonen med den mest jävla mördande blicken jag kunde leta fram, antagligen blev hon väl förvånad då hon inte trodde att någon såg vad hon höll på med. Jag följer henne med blicken ett tag, tittar på henne medans jag plockar min frukt och då ser jag... Nu går hon och slafsar på nånting igen, böjer sig ner och spottar ut den bland tomaterna ! Ser att i samma ögonblick tar hennes gubbe upp en tomat i handen som om han ska äta den - Tittar lika surt på honom och då låtsas han som ingenting och går iväg med tomaten gömd i handen. Antagligen gick han väl och åt den bakom nån hylla (ELLER SPOTTADE UT DEN). Gick dit och kollade efteråt och jo mycket riktigt kärringen hade spottat ut en slemmig jordgubbe på tomaterna.

VAD FAN ÄR FELET PÅ FOLK ? Jag blir så sjukt jävla äcklad över vilka svinerier folk håller på med - Vad får man för jävla kick av att spotta på den frukt som andra människor skall köpa ? Speciellt när man är 60 år och verkligen borde ha lärt sig ett och annat om hur man beter sig och INTE beter sig. Fyfan alltså... Är ändå mest förbannad över att jag inte sa nåt ? Varför gjorde jag inte det ?


Kommentarer
Emma

Ja! Varför gjorde du inte de?!

Kunde sagt till personalen i alla fall så dom fick ta hand om dom.

Första tanken var att tanten kanske var psykiskt sjuk å då är de ju inget som hon kan rå för men när gubben också håller på så kan man ju undra vad deras problem är...

tilde

hahaha fyfan vilka svin. du skulle sagt :)

2010-07-25 @ 16:33:12
Jennifer

Haha usch :)



Du är en seriös städare, det är bra :D

2010-07-26 @ 22:18:25
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0