Kärringar på affärer del 2

Som ni läste igår tycker jag inte riktigt att alla damer kan bete sig på framför allt matvarubutiker, Idag hände det igen.

Jag står i kön på Willys med folk både framför och bakom mig. Jag sätter en såndär "nästakund-pinne" på bandet och ställer upp mina varor och sedan lägger jag en till bakom mina varor så att den efter mig oxå skall kunna börja packa upp.

Till saken hör då att jag råkat ut för tanter som sätter en nästakund grej MEN lägger någon vara på min sida av pinnen så att jag skall råka betala den. En gång hände detta för Emil, Han såg dock inte det och sen när han började packa sina varor kommer tanten och tar den från hans sida. Hur snål får man bli ?

Sen finns det ju dem som lägger påsarna bakom eller framför sin pinne så att även dem skall betalas av en annan kund. Och så har vi ju även alla oändliga påstjuvar som inte tar några påsar men sen kommer tillbaka till kassan å ba "Oooooj jag glömde påsar" och så tar dem 3 st utan att betala ?! Sånt gör mig så jävla förbannad.

Men tillbaka till kärringen på Willys.. Då tar hon nästakundgrejen som ligger bakom mina varor och sätter den bakom sina egna grejer så att det inte finns nåt mellan hennes & mina !! Och när jag sen glor surt på henne ser hon oskyldigast ut i världen ?

Gaah jag blir galen.. 1 exempel till.. På coop har dem ju en byggkassa där man får betala för max 5 varor, Tror ni pensionärer bryr sig om det ? Nää dem går dit med hela sin vagn och sina tusen rabattkuponger, ställer sig och lusläser kvittot och börjar tjaffsa om att dem inte fårr sina 3 kronors rabatt när det är dem själva som tagit fel vara. Oh give me a brake.


Kommentarer
Eroooticaaa

Hejhej:) Kolla gärna in min nya, växande sex och kärleksblogg. Den har massor att erbjuda inom sex, kärlek och fantasi. Jag har en massa kategorier som för honom/henne, veckans sexställning,tips, relation, noveller och en massa mer. Har även kategorier där läsarna kan vara delaktiga.



Har även en del diskussions ämnen och frågor&svar:) Skulle vara jätte kul om du kollade in den lite. Bloggen är till för att hjälpa och för att ge en rolig och skön läsning :)

2010-07-10 @ 21:09:37
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Emma

haha! sådana människor har jag aldrig råkat ut för när ja handlat. bara tränga-sig-före-i-kön människor och ja-bara-måste-vända-streckkoden-rätt-trotts-att-det-är-en-meter-lång-kö-bakom-mig.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0