Hej !

Long time no see, Verkligen !
 
Jag har faktiskt funderat ett bra tag på om jag skulle börja blogga litegrann igen, Det är ju ganska roligt ändå att ha någonstans att spara tankar, bilder, minnen och olika händelser där man kan gå tillbaka och se dem om man känner för det.
 
Nu är det ju så himla himla längesen jag överhuvudtaget var in här sist, I höstas närmare bestämt och sen dess har det ju hänt en hel del.
 
Till att börja med sa jag upp mig från mitt jobb på Tallgården i Februari, Då & Där var jag bara så sinnessjukt less på det jobbet men såhär i efterhand vet jag att det var ett bra jobb, jag hade en bra chef, otroliga arbetskamrater och framför allt fick jag utvecklas sjukt mycket där på så många olika sätt. Men var sak har sin tid och jag fick ett jobb i Luleå som jag bestämde mig för att ta och sen var ruschen igång.. Vi fick en lägenhet på Porsön, en exakt likadan 3a som vi bodde i sist fast på Professors :) Emil fick jobb och vi flyttade hit allihopa !
 
Jag började jobba på Sunderby Sjukhus och hade verkligen jättehöga förväntningar på det, Förväntningar som typ föll platt :p  Skillnaden på att jobba inom kommun och landsting är sjukt stor när man jämför arbetsuppgifter, tempo etc och jag föredrar att ha häcken full snarare än att rulla tummarna 8 timmar i sträck. Det var sååå himla långa dagar där och enformiga arbetsuppgifter så jag bestämde mig för att det inte var nåt för mig och sa upp mig så nu har jag börjat på en Städfirma igen där några av mina gamla goa arbetskamrater från tiden på Maid jobbar så det känns bra :)
 
Det är väl det väsentligaste och det känns gött att vara tillbaka i Luleå !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0