Torsdag

Röd Dag idag, "Alla" andra är lediga och jag... vill .... inte..... jobba !
 
Vi var ute på en promenad alla tre för ett tag sen, solen sken, vi pratade om planerna för hur våran gård skall göras om och jag fick bara ett sånt himla sug att börja kratta, rensa bort skräp & skit, kapa ner träd.. Ja allt !
 
Men nädå, Jag ska till The house of magsjuka ! Sorry om jag låter bitter men.. Spya och skit och stress och rädslan att bli smittad och... Ja. Jag önskar att jag oxå vore ledig.
 
Ledigheten känns dock ganska avlägsen. Jag jobbar nu 7 dagar i rad, ledig 2, jobba 5, ledig 2, åka till London och SEN äntligen kanske vi kan få börja sommarfixa här hemma ;)
 
 
Nåja, Man måste tjäna pengar oxå så det får gå... Nu ska jag kasta i mig nå mat och göra mig klar !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0