Torsdag !

Godmorgon ! Idag har vi strålande sol ute istället för regn som det varit senaste dagarna.. Jätteskönt för solälskare säkert men själv håller jag på att gå i taket. Mellan 02-03 varje natt sätter solen igång och lyser som en jävla galning rakt in i vårat sovrum. Vi har en svart mörkläggande rullgardin men nog fan kommer solen in på sidorna om den. På porsön hade jag ju persiennerna under stängda oxå så där fick man åtminstone lite mörker. (Jag kräver kolsvart för ordentlig sömn)
 
Det resulterar i att jag från denna tid ligger och vider & vänder mig, försöker somna djupt men det går inte. Lägger mig under täcket mmmm aaah mörkt - men kan inte andas. Och sådär håller det på tills jag ger upp.
 
Stiger upp alldeles för tidigt med alldeles för lite sömn och sitter här som en jävla sengångare. Jag tänker inte utsätta min ömma mage för kaffe så.. Ja. Kanske att jag tar en tupplur på soffan :)
 
Idag är det tillbaks till jobbet som gäller. Egentligen börjar jag kl16 men eftersom jag är Vice Kostombud på mitt jobb och det ordinarie Kostombudet är bortrest så ska jag på Kostmöte kl13. Det håller nog inte på så länge så under dötiden innan jag börjar jobba tänkte jag slänga lite sopor, köpa nån middag, panta burkar och kanske vara en sväng till Emils jobb.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0