Otrevligt

Hojjjaaaaa...
 
Ja det är ungefär vad jag har att säga om gårdagen. Kräkfesten från mitt jobb tog tillslut med sig mig i fallet oxå, Lägligt till min korta ledighet. Kunde inte så mycket som dricka en klunk vatten så var det bara att springa mot toan. Och detsamma gällde även om jag inte fick i mig något så det var minst sagt påfrestande..
 
Mot kvällen vart det åtminstone lite bättre så jag kunde äta liiite litegrann. Gick och la mig sliten som sju svåra år och har under natten frusit, svettats, frusit, svettats, frusit, svettats samt haft den mest infernaliska huvudvärk jag någonsin varit med om (Och då har jag haft ont i huvet många gånger ska ni veta). Förmodligen var jag väl så jävla uttorkad att min hjärna höll på att spricka.
 
Idag mår jag lite bättre så det går väl åt rätt håll. Nu ska man bara sanera hemmet på bassilusker så handdukar, sängkläder & kläder åker i tvätten och toan ska svabbas med klorin !
 
 
Här har vi dagens diet !
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0