Fredag

Jahapps, Då börjar vi närma oss helg... Jag var trött som en gasell när det var dags att stiga upp imorse men vad ska man göra. Bobben ska ha sina meciciner i rätt tid så det var bara att pallra sig upp. Inte ens morgonens espressokopp har kunnat få mig att vakna till liv. Jag skyller på solen som sätter igång och vrål-lyser in i vårat sovrum vid 3-4 tiden på natten så man inte sover riktigt ordentligt ända sen dess. Nåja, En powerking kanske kan råda bot ;)
 
Nu ska jag strax gå ut och promenera i det ljuvliga vädret med min hund. Sen blir det en snabb dusch och ev lite lunch. Jag ska nämligen åka till Överkalix vid 13-tiden för att hälsa på Kusin Camilla ! Jag vet inte vad vi har planerat men en mjukglass från Fenix står då helt klart med på agendan :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0