Torsdag !

Nu är det slut på ledigheten och dags för jobb idag och imorn, Sen är det ledighet igen ! God i love 2-dagarsvecka ;)
 
Nåja.. Jag har fortfarande massa besvär med min förkylning men nu tror jag faktiskt det är mest astmatiskt som bråkar, Då drar ju luftrören ihop sig och det bildas en massa segt slem vilket är precis vad det känns som. Som att jag får alldeles för lite luft och slemmet går ej att hosta upp. Tids nog ger det väl med sig men det går sakta.
 
Jag ska då nu gå en liten sväng ut med Oden, Elda i bastun så man kan ta sig en dusch och sen får vi se vad mer jag hittar på. Skulle behöva byta dem sista gardinerna i vardagsrummet, diska, tvätta och hänga tvätt men man vill ju inte köra slut på sig helt när man ska jobba kvällen ännu ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0