Tisdag !

Hejhej !
 
Nu var det ett tag sen jag var in här men dagarna rullar på som vanligt, Jag har varit ledig igår och idag fast vi hade personalmöte idag så jag var ändå till jobbet en sväng :)
 
Jag och Emil han just börja se på en film nu ikväll så ringde någon som hade blivit stående med bil och släp efter vägen så han skulle åka och hjälpa till med det så då gick Jag och Oden ut på en promenad istället. Nu ska jag dra en sväng om med dammsugaren och så ska vi väl duscha sen innan man hoppar i säng. Jag jobbar kväll imorn och sen har jag bara två korta förmiddagar så åker vi till Luleå sen ♥ Tjoho som jag har längtat !
 
Ska storhandla massor av mat, hundmat och annat smågrejs som man inte kan köpa här :)
 
Idag kom föresten 2 nya jobbplagg hem till mig, Dem satt bra och var jättefina så nu får man lite omväxling i sin "Jobbgarderob"
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0