Måndag !

HEJ !
 
Alltså egentligen borde jag inte skriva något här just för tillfället, Är nämligen på jävligt irriterat humör och då tenderar ju allt som kommer ur en att vara jävligt bittert och negativt men får göra ett försök att vara liiite gladare !
 
Nåja, Sen sist jag knåpade ihop något här har jag blivit lite friskare men har fortfarande jävligt tungt att andas och mycket rethosta. Frisk nog att jobba iaf och har gjort det hela helgen...Trodde att jag skulle vara ledig idag, ha sovmorgon, storstäda etc men 06:40 ringer min chef och undrar om jag kan jobba förmiddag dvs börja 06:45 haha så jag sa att det kan jag väl men att jag nog blir några min sen ! :p
 
Fick skynda mig så jag hann åka med Emil dit då min egen bil inte var i värmaren åsså har han fått skjutsa hem mig när jag slutade oxå, Skönt med lite service ;)
 
Mina skor har kommit hem igår och dem satt som en smäck ! Jag ska strax gå å kolla posten ifall jag kanske har fått hem mina böcker.. Är såå lässugen :)
 
Vad mer då ? Ja jag har nyss diskat ett berg och plockat undan lite i kaoset som råder här hemma. Är dock alldelens för trött för att dra igång nå större projekt förrän jag fått mig en PN på soffan !
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0