Asååååh

Med risk för att låta gnällig nu men PLEASE FUCKING GOD KAN JAG FÅ BLI FRISK NU ?!
 
Typ aldrig nånsin i mitt liv att jag har varit förkyld såhär länge. Idag är 4e ! Dagen jag är hemma från jobbet. Det ger ju inte så jävla mycket pengar om man säger så.. Eller vem bryr sig om pengar, det jag tänker på mest är att jag inte vill att folk ska tycka jag är en latmask. Och att det är jävligt jobbigt att fan inte ens kunna göra något så trivialt som att andas. Nej men det där med att kunna andas är ju överskattat... Not
 
Jaja men tillbaka till verkligheten, I dag skulle jag verkligen jobba, det hade jag tänkt men allt eftersom morgontimmarna gick kände jag bara att Nä, Jag kommer inte att orka. Men imorn då jävlar, Då ska jag faktiskt jobba.
 
Det börjar oxå bli lite tråkigt att sitta här hemma hela dagarna utan något att roa sig med. Nu ska jag iaf gå ut så Oden får kissa lite innan vi ska se på Hem till gården.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0