Mysko Sjukdom

 
Natten till idag när jag låg och sov kände jag som hela tiden i sömnen hur illa jag mådde, Verkligen magsjukenuspyrjagnärsomhelst-illa ! Gick ner och hämtade en hink att ha bredvid sängen och somnade om.
 
När klockan ringde på morgonen mådde jag lika illa och tänkte att jaja, nu bryter väl magsjukan snart ut så jag ringde och sjukanmälde mig. Gick och la mig igen och när jag vaknar några timmar senare mår jag hur bra som helst ?!
 
Konstigt att man mitt i natten kan börja må sådär sjukt illa utan anledning. Menmen, Tur att jag slapp få en riktig magsjuka iaf ! Finns ju få saker som är värre än det ;D
 
Imorn blir det iaf jobb som vanligt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0