Fredag

Hejhej !
Nu är det ett tag sedan jag skrivit här, Som det kan bli ibland !
 
Jag skulle egentligen ha varit ledig idag men nu blir det så att jag ska jobba extra ikväll. Det kan ju vara bra att få in lite extra pengar innan jag går ner 25% i schemalagd arbetstid :)
 
Nåja, Kl 21 ikväll tar jag iaf helg och tidigt imorgonbitti ska vi åka till Haparanda & Ikea ! Tanken är att vi ska komma hem med en ny soffa, en lampa, lite lakan och kuddar. En liten visit på Rajalla blir det nog oxå :)
 
Sen på Söndag morgon kommer Mamma, Mattias, Markus och Emmeli hit så det blir ju roligt !! Emmeli ska måla klart trappen och kanske kan jag utnyttja någon annan till hjälp med att bygga ihop soffan ;)
 
______
Nu ska jag gå ut med Oden och försöka hinna få lite nytta gjort innan jag ska befinna mig på jobbet !
 
Trevlig Helg på er allihop !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0