En helg i Luleå.

Vi har som sagt spenderat helgen i Luleå. Vi kom fram på Fredag kväll och då hinner man ju inte med så mycket speciellt.. Vi lyxade till det lite med Maxmat ;) Jag åt en Delifresh low carb burgare som ju är så jäkla god ! :)
 
 
lördag var man uppe med tuppen för att åka till Storheden och shoppa.. Eller snarare nödvändighetshandla saker som Hundmat, tvättmedel, kaffekapslar, rollers, penslar etc som inte finns att köpa här :) Lite secondhandshopping på Myrorna och sen vidare till Porsön för att kolla in Emmeli & Connys nya lägenhet och fika Banoffee Pie.. Mums ! :)
 
På kvällen skulle Emil åka och basta, dricka öl och sova hos en kompis så då vart jag kvar i Gammelstan där vi lagade Tacos och sådär, ytterligare en sväng till porsön och lite film på kvällen.
 
söndag slingade jag mitt hår så nu känner man sig lite uppfräschad när håret är ljusare :) Jag stekte amerikanska pannkakor till frukost och gjorde goda italienska biffar till middag. Stoorhandling av mat och sedan hemfärd. Borta bra men hemma bäst : )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0