Födelsedagsfika och Tatueringar

Hej !
 
Idag har jag haft Tove & Anneli här på lite försenat födelsedagsfika. Jag bjöd på kladdkaksmuffins med grädde och krossade polkagrisar, hallongrottor och en tårta fylld med hemmagjord vaniljkräm, banan, hallon och spacklad med Mars-Fluff. Göttinamnam :)
 
Anneli hade sin lilla chihuahua/papillonvalp med sig och det var första gången som Oden hade en hund på besök i sitt "revir". Tycker det gick ganska bra ändå trots att han blev lite stressad när han sååå gärna ville fram till denna valp hela tiden men man vill ju inte att han skulle råka göra illa den lille även om han bara ville busa :) Efter besöket var då Oden astrött och däckade omedelbums :p
 
Nu ikväll har Jag & Gubben käkat lite mögelostar och kex vilket var gött men nu känns magen som en ballong. Tror vi ska bege oss ut på en lite längre kvällspromenad !
 
I övrigt går typ mitt liv ut på att längta efter tatueringar, Känner att det börjar bli mer än dags för fler. Har ju en hel lista att avverka och suget är sjukt stort !
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0