Lördag

Äntligen börjar denna vecka närma sig sitt slut, Syftar då på att jag får ta "helg" imorgon kväll och vara ledig till på Torsdag :)
 
Jobbar eftermiddag imorgon och siktar in mig på att försöka få liiite mer sömn nu än föregående natt då jag somnade vid 01 och klockan ringde strax efter 05 =/
 
Vet inte om det hänt så mycket spännande idag.. Jag har jobbat förmiddag, hämtat ut ett paket och åkt hem ungefär ;p Hehe nej men jag gjorde just ett litet ryck och bytte sängkläder & dammtorkade övervåningen så nu blir det skönt att få lägga sig nyduschad i en ren och fräsch säng i doften av vädrade sängkläder - Love it ! ♥
 
 
Nu är det dags att klä på sig och ta lilla vovven på en kvällspromenad. Sen säger jag Godnatt ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0