Lördag

Godmorgon, Eller goddag !
 
Har tagit lite sovmorgon idag, inte ända fram tills nudå men ändå :) Skönt !
 
Har tyvärr en lite störande huvudvärk men det kanske går över.. Jag ska då snart gå ner och elda lite i bastun så man kan ta en dusch utan att frysa ihjäl. I övrigt har jag inget alls planerat för idag.. Vi ska äta mackor med rökt lax & sånt till lunch och tacos till middag så det blir göttans :)
 
Det är ju Römppä i helg men det skiter jag i, vi var ju ute igår.. for till några och drack osv men det var så jääävla tråkigt att jag åkte hem vid 23.30... Så idag slösar jag inte min tid på det. Jag & bobbe kan vara hemma och mysa om Emil och company far till Pajala :)
 
 
Nej.. Duschen var det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0