Long time no see

Vad har du på dig? Gråsvarta jeansleggings och lång mörkblå stickad tröja med stoor krage. Sockar och underkläder.

Hur mår du? Rätt fint om jag får säga det själv.

Vad önskar du just nu? Sådär materiellt typ en dusch som inte ligger i en bastu i en kall källare ? Eller att alla mina nära och kära ska få leva långa fina friska liv och att Oden får leva i all evighet åtminstone lika länge som Mig & Emil.

Vad har du ätit idag? Mackor och aprikoskräm med mjölk till frukost, en nektarin, en halv fryspizza till väldigt sen lunch och sen surströmming med alla dess tillbehör. Glass & fruktsallad till efterrätt. Kaffe. Än så länge :)

Vad ska du göra imorrn? Kanske tvätta kläder, plocka bär, ta upp potatis, tvätta bilen eller nåt sånt. mgås med mina gossar, försöka motionera lite.

Och på Måndag? Då börjar allvaret igen och jobb för hela slanten..

Vem saknar du? Min fina lilla Farmor, Vad jag önskar att du fanns kvar hos oss.

Senaste köp? Medlemsskap i Lahdenpää's byaförening ! Sug på den du !

Vad skrattade du senast åt? Garantärt åt Emil... Eller Oden för den delen.

Vad grät du senast åt? Åh det var något sorgligt jag läste så det kom en liten tår.

Vem sov du senast med? Min andra hälft förstås, Fast sist jag sov var ensam här idag på gästsängen när jag tog mig en liten tupplur :)

Vad läser du just nu? Jag har inte läst något på länge tyvärr =/

Senast sedda film? Boondock Saints.

Vilken svordom använder du mest? Oj.. Jag svär ju endel men oftast och mest kanske "Men va satan", "Men vad i helvete", "Men guds förbannat"

Vem var den senaste som ringde dig? Ämil

Har du dejtat någon av en annan religion? Nej, så enkelspårig man är då ;)

Senast 3 inkomna sms? Jag raderar dem.

Vad stod de i ditt senaste skickade sms? Samma där.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Alltså jag är ju en sån latmask som tycker att enklast är roligast för då slipper man anstränga sig. Men historia, geografi och engelska är väl mest min grej.

Vilken är din favoritfrukt? Citron ! Alla gånger

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag vet.

Vad är du rädd för? Jamen typ allt. Värst är nog när jag måste göra nåt jag inte vet om jag kan, Då vill jag springa och gömma mig.

En person du tycker är snygg? Äh inte vet jag..Typ David Beckham är väl inte så pjåkig.

Blir du lätt svartsjuk? Njae.. Eller jo nog kan jag bli sådär småsvartsjuk men jag visar det inte :p

Din favoritkaraktär ur en serie? Oj.. Jag följer ju som inga serier.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? Minns ej !

Vilket språk hade du velat lära dig? Jamen Meänkieli hade ja väl behövt litegrann =)

Vad för sorts killar faller du för? Speciella som med alla andra jag gillar.. Alltså jag tycker inte om beiga tråkiga människor, Mycket bättre tycker jag om såna som är lite konstiga, lite speciella, lite småknäppa. Såå roliga speciella människor som alltid är sig själva utan att bry sig om vad andra ska tycka om dem.

Vart vill du åka just nu? Till luleå eller till london kanske :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0