Kickstart

Jag inväntar en beställning från Bodystore som jag hoppas skall komma idag :)
 
Jag & Emil blir ju nämligen bara fetare och inte verkar vi kunna skärpa till oss heller så nu har jag köpt lite hjälp på traven (Självklart har vi börjat äta nyttigare och röra på oss mer samtidigt)
 
Ripped Pro innehåller en kombination av örter, heta kryddor (chillipeppar, kanel och ingefära), uppiggande koffein, B-vitaminer samt en hög halt krom som minskar sötsuget. Formulan stimulerar ämnesomsättningen på flera olika sätt.
 
 
 
Sen köpte jag åt mig själv kalciumtabletter eftersom jag inte tål mejeriprodukter, Zink för att jag inte äter alltför mycket av den varan och det hjälper även kroppen att tillgodogöra sig järn bättre åsså provade jag ett hampaproteinpulver som innehåller mycket protein då men även fibrer och omega3fetter. Tänkte ha det i mina smoothies osv, Just hampapulvret är oxå bra för mjölkallergiker eftersom i stort sett alla andra proteinpulver innehåller det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0