Fredag

Idag börjar ledigheten för dem flesta men för mig blir det tvärt om då jag varit ledig nu Onsdag, Torsdag och ska jobba hela helgen. Jag trivs ändå ganska bra med att jobba helg såvida det inte händer nåt kul just den helgen som man missar. Det är lugnare, mindre stress.. Man ger oftast dem boende en liten sovmorgon och ja det är ganska skönt helt enkelt.. Är oxå så himla glad över att det till stor del är så himla fin personal där, Man kan verkligen ha roligt tillsammans på arbetstid.
 
I övrigt har det väl inte hänt så mycket idag.. Brukar ta det lungt på förmiddagen när jag ska jobba kväll men har småplockat lite, varit ute och motionerat mig själv & hunden åsådär bara :)
 
Sitter oxå en hel del och kikar runt på nätet och funderar på vad man ska köpa för julklappar till vem, Lite tidigt visst men sen säger det bara svisch så är december här och så blir det stress i sista minuten annars ;)
 
 
Nu ska jag iaf börja göra mig färdig, Ska hinna vara och lämna Oden på Emils jobb oxå å kanske slänga lite sorteringssopor !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0