Jobbhelg

Det är Fredag idag va ?!... Jo det är det men jag känner mig lite dagvild !
 
Idag drar jobbhelgen igång, eller det gjorde den väl igår egentligen eftersom jag har Torsdag-Söndag. Mastigt. Nåja.. Det går nog bra, Idag jobbar jag kväll iaf så nu håller jag på och försöker göra det mesta utav min "lediga" förmiddag... Hittils har jag vattnat blommor och diskat ;) Näst på listan står att gå ut med Oden, elda i bastun, ta en dusch och göra en kakdeg !
 
Varken jag eller hunden känner oss sådär jättesugna på att gå ut, det är -18 idag :S Men vad ska man göra annat än att klä sig varmt ;p ? Jag anser då att vintern avancerat till nästa nivå nu så därför tar jag fram min allra varmaste jacka idag :)
 
 
Jaja men anyhoo, Jag har mycket att göra och borde inte sitta här ! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0