God Kväll !

Aah, Nu sitter jag typ stilla för första gången idag känns det som !
 
Har som jag skrev tidigare bytt gardiner i köket och vardagsrummet.. Det tog sin lilla tid men fint blev det ! Längtar bara tills vi får ta fram all belysning.. Myys :) Emil har satt sin envisa sida till och sagt att vi inte pyntar nå mer förrän nästa helg !
 
Efter gardinbytet satte jag igång med bakandet. Jag har ju för ett tag sen hittat ett lussebullerecept som skulle bli sååå saftigt och det var det oxå.. Jättegoda :) 4 plåtar blev det av den varan ! När alla bullar gräddats färdigt var det dags för middag som idag blev älgfärsbiffar med bla fetaost och soltorkade tomater i :) Det var gott.. Tydligen väldigt gott för ingen matlåda till mig blev det över så nu har jag just hackat ihop en Tonfisksallad.. Mums :)
 
Och igår då.. Igår kom Mamma, Markus och Mattias hit och hälsade på.. Det var faktiskt första gången dem var här sen den gången vi flyttade upp alla grejer från Luleå :) Dem kom på förmiddagen och vi satte igång att fika direkt. Åt smörgåsar, drack kaffe & te åsså en nybakt körsbärsrulltårta till "efterrätt". Vi hade lite husesyn och bara umgicks.. Var ute och promenerade här i omgivningarna och hipps vipps var det dags för middag som dagen till ära blev Tacos med extra mycket tillbehör.. Tycker man annars kan bli så fort less på det så det är gott med variation :)
 
När kvällen kommit och det var dags för dem att åka hem for Jag och mina killar ut på lite ärenden i Korpis & Fällan åsså bara åkte vi runt en massa :) Var så skönt att åka lite i JOE, saknar den bilen nu när jag mest bara kör med min nya bil.. Joe får vila under vintern :)
 
Nu måste jag ge mitt lilla hjärta kvällsmat och gå ut på en promenad så vi får sova sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0