FFS !!

Alltså nu är jag förbannad... Och less. På den jävla skitmataffär som finns här !
 
Visstvisst, Jag ska inte klaga... Jag har mycket lägre månadskostnader här än vad jag hade i Luleå. Där hade jag hyran på över 5000, hemtelefon, tv + box med kanaler, elen, bilförsäkring och såklart mat, hygiengrejer, nöjesshopping etc.
 
Här har jag.. Typ halva elräkningen och sophämtning. Det är typ dem enda fasta utgifterna om jag bortser från bilen då.
 
MEEN, Vad jag blir fucking ruinerad på är att handla all jävla mat på den här lilla skitbutiken som har såna överpriser på exakt allt och noll utbud. Sen kan det hända då och då att man när man kommer hem ser att vissa varor tillochmed har gått ut datumet. ARGH !
 
Man måste seriöst åka till Luleå om man vill få mer än en påse för 300 kronor. Usch. Jag förstår ju att dem som bor här är vana och vet att dem måste ju handla på den enda butiken som finns men det enda jag kan tänka nä jag går där i hyllorna är 45 SPÄNN ?!, 45?! på Willys kostar den 30.. osv.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0