The Knöl

Nu är Ganglionen borta !

Kom till VC och hade väl i stort sett räknat med att dem skulle säga nåt i stil med att man ska gå hem och ta en alvedon som dem alltid gör men nädå, Hon kollade på den och sa att vi tar bort den direkt.. Fick gå till ett annat rum åsså bedövade dem vilket såklart gör helt ont med den där stickande brännande vätskan under huden och sen då.. Fyfan. Då tog dem en kanske 3 ggr så tjock nål och stack rakt igenom dendär stenhårda klumpen och sög ut allt vad som gick å sen pressade/klämde ut resten.

Så där stod jag med en bedövad och öm bandagerad hand och hade lovat att ta en kund åt en arbetskompis. Lyckat värre. Så då fick jag ringa ut lite akuthjälp och annars hade det då fan inte gått.. Tror inte jag kommer kunna jobba själv imorn heller så förhoppningsvis finns det nån stackare med lite jobb som vill vara med mig hela dagen.

Nåja.. Det var ju bra att få bort den direkt men hade jag vetat det skulle jag tagit en tid närmare helgen så inte jobbet blivit så lidande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0