Onsdag

Det tar sig - Sa Pyromanen !

Nej men jag känner att jag fått lite vettiga grejer gjorda idag iaf.. Har hållit på i några dagar med att plantera om alla mina krukväxter (Finns det något jobbigare?!) Nä jag är ingen blomfantast direkt men nu har då alla fått sig rengjorda krukor och ny jord !

Sen har jag eftersänt min post för i sommar åtminstone. Och dammsugit då.... Närmast på min att-göra-lista står att tvätta en lång jävla trasmatta som Emil tappat ut en pucko på för nåt år sen och så min vinterjacka (dun) så då måste jag boka både grovtvättstugan och så en vanlig med torktumlare, Man skulle haft två sånadär bokningspluppar så hade det vart enklare :)

Utöver det måste jag säga upp hemtelefonen, besöka systemet, lämna tillbaka några böcker ja herrejestanes hur ska jag hinna ? Jag sticker nästa Fredag alltså.. !




Kommentarer
Emma

Säg till ifall du behöver hjälp med nått..

2012-05-31 @ 07:33:36
URL: http://emmnie.blogg.se/
Tilde

vad duktig du är:) hinner vi ses nå? annars blir det säkert till marknaden nu när du ska flytta dit upp:b

2012-05-31 @ 07:59:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0