Den långa helgen

Det har visst blivit ett litet ofrivilligt blogguppehåll här.. Det har dock en helt naturlig anledning som att jag haft annat för mig.

I Torsdags har vi varit runt i en massa affärer på Storheden och shoppat, På kvällen hyrde vi en film och åt lite chips & dipp till :)

Fredag förmiddag jobbade jag, Minns inte vad tusan vi gjorde sen men på kvällen var vi iaf till Gammelstan på fika och för att Emil skulle få sina födelsedagspresenter i efterskott =) Senare vart det nån öl & cider till en film.

Idaag, Har vi varit på Storheden igen, en svängom till staden och till sist en mjukglass i solen. Emil & Oden har åkt hemåt för ett tag sen och jag har bara plockat undan lite, diskat och lagat + ätit middag. Ska ta en kopp kaffe nu och fundera på vad jag ska göra av kvällen. Känner mig på se film humör fast jag har lånat hem nya böcker jag är sugen på att börja läsa oxå.

Får se vad jag bestämmer mig för, Hursomhelst är det sjukt skönt att man har helg även imorn :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0