Härligt Härligt

Vilket härligt väder vi har.. Svinvassa småhagel som sticker en i ansiktet av stormen åsså lite regn på det !

Nåväl.. Jag håller då på somna men vågar inte lägga mig på soffan för en tupplur eftersom jag har en buss att passa och skulle bli såå arg om jag råkade försova mig ! Jag ska ju då till Korpis idag, Om jag inte redan sagt det ? Bussen går vid 17 å är framme 20 såå att jag får väl sova på den :)

Tanken är att vi imorgon ska fara och köpa nån skoter (för man behöver fler fast amn har typ 100) och sen ska vi åka ut på någon utflykt med nån av dem redan befintliga skotrarna så jag hoppas på fint väder åtminstone ;D


Jaja, Trevlig helg !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0