Ledig Fredag

Skönt med en ledig dag såhär innan man skall jobba helg !

Jag har passat på att ta sovmorgon imorse och sen tagit det mestadels lugnt på förmiddagen innan Jag & Oden åkte in mot Korpis. Ska städa ur bilen nu och tvätta den om jag ids men det var så jäkla blåsigt ute så jag får se ;)

Vi är då på Emils jobb nu som ni kanske förstår och ska förstås fara och fixa i huset direkt han slutar, Han tar semester idag i 4 eller 5 veckor så då hinner vi förhoppningsvis få fart på allt fixande jämfört med nu när man bara hinner nån timme på kvällarna :) Igår fortsatte vi målandet i hallen som tar sin lilla tid och jag har krupit runt och skrubbat varenda golvruta i köket med scotchsvamp och cillit bang men nu är det då faan rent så idag ska golvlisterna där spikas fast och jag ska måla trösklarna i dörröppningarna vita :)

Emils Pappa var föresten och spacklade golvet i toan igår så på Söndag läggs det nya golvet där inne, Blir fint :) :) !


Men hursomhelst, Trevlig Helg på er allihopa !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0