Go with the flow

Nu har jag varit på Arbetsintervju i Pajala... Ett lokalvårdsjobb på heltid och jag tror nog att det gick bra men dem hade ju haft 2 andra oxå så om jag får det eller inte kan man ju aldrig veta säkert. Om jag inte får det så kan jag ju ändå alltid fortsätta vikka i Korpis men ett fast jobb är alltid ett fast jobb :) MEN att pendla 10 mil om dan kostar pengar.. Hm hm vi får se hur det går helt enkelt. Hursomhelst är chefen för lokalvården chef för alla kommunkök oxå så då blev jag erbjuden att få vara vikarie på Köket här i Korpis oxå så bättre kunde det ju inte bli :)

Ibland ska man ha tur :) Nu ska jag smarra i mig en Baguett och vänta på att Emil slutar jobbet så ska vi åka och fortsätta fixa i huset !




Kommentarer
Emma

Kul hoppas du får de :D

Haha alltid jag som sagt att ja vill tillbaka till Pajala, nu blir de tvärtom :D

2012-07-12 @ 18:50:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0