Torsdag

Åh vad jag gillar ändrade planer.. Inte.

Kom hem här i lugn och ro, började tvätta och tog bort alla sängkläder osv. Så ringer Emil och frågar om inte jag kan komma upp istället för att han kommer hit som planerat för att det blivit så mycket tjorv med skotrar, traktorer och allt vad det nu var som gått sönder.

SÅ.. Nu måste jag tvätta klart, sätta rena sängkläder, packa, slänga sopor, vattna blommor, tanka bil, vara å köpa hundmat, köpa apoteksgrejer åt Oden osvosv.

Dessutom har jag en massa öppnade matgrejer nu i kylen för att jag trodde jag skulle vara hemma i helg, Mamma och dem är redan påväg hit för att vi ska byta en säng.. Åh stresssss !

Ah.. Jag lär inte bli klar snabbare av att sitta här. Hoppas allt flyter på bra på jobbet imorn så man slipper några förseningar där. Ska låna jettan denna gång och hoppas på bra väder dvs inte -30 och snöstorm imorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0